İSTANBUL İKİ TELLİDE FAALİYET GÖSTEREN KOÇ KOMPRESÖR İMALAT, İKİNCİ EL VİDALI KOMPRESÖR SATIŞ VE SATIŞ SONRASI TEKNİK SERVİS HİZMETİ VERMEKTEDİR,
Vidalı kompresörlere Neden Bakım Yaptırmalıyız
Kompresörler bir çok etkene bağlı olarak zaman zaman arıza verebilirler. Bu arızalar yoğun iş dönemlerine denk geldiğinde, bir yada daha çok makineniz çalışamaz hale gelir ve bu gibi durumlarda maddi kayıp yüksek olmakla birlikte müşteri ilişkilerinde de sorunlar yaşanmaktadır. Bu arızaları ve bu maddi kayıpları en aza indirmek için, kompresörlerinizin bakımını tam ve zamanında yapılmalıdır.
Vidalı Kompresörler Neden Arızalanır
Vidalı kompresörler, bir çok etkene bağlı olarak arza verebilirler. Bunların başında, faz sorunları, kontaktör sorunları ve termik hataları gibi elektrik arızaları yer almaktadır. Bunun yanı sıra, kompresör vidasından, yağının ve hava filtresinin uzun süre değişmemesinden, termostatik valf hatasından, minimum basınç valfi hatasından, selenoid valflerden, radyatör tıkanmasından, yağ ve hava kaçaklarından, motor ve vida revizyonlarının zamanında yapılmamasından dolayı ve seperatörün özelliğini kaybetmesinden kaynaklanan arızalarda oluşmaktadır.
Vidalı Kompresörlerin Bakımları Hangi Sıklıkla Yapılmalıdır.
Vidalı kompresörlerin bakımları, kullanım süresine göre değişemektedir. Sık kullanılan kompresörlerde 2000 saatte bir yağ bakımı, 1000 saatte bir hava filtresi, 20000 saatte bir vidaların bakımı ve revizyonu, 2000 saatte bir seperatör bakımları yapılmalıdır. Az kullanılan makinelerde ise bu saatler gözetilmeden senede 1 bakım muhakkak yapılmalıdır. Bu bakımlar, ortam sıcaklıkları ve ortam kirliliğine göre değişiklik gösterebilmektedir.
Vidalı Kompresörlerin Bakımının Yapılması Ne kadar Sürer.
Vidalı kompresörlerin bakımları, makinenin büyüklüğü ve kapasitesine göre 2 saat ile 24 saat arasında değişmektedir. Mekanik arızası olan makinelerin bakımı revizyonu, arızaya göre daha uzun sürebilmektedir.
Vidalı Kompresörler Nasıl Çalışır.
Piston yerine birbirine geçmiş rotor çifti kullanılan kompresörlere vidalı kompresör denir. Tahrik olan motorun hareketi vida grubuna aktarılır. Rotor çiftinin dönmesiyle emiş kısmında vakum oluşur.